mandag den 18. juni 2012

Bryllup og fødselsdag

Vi var blevet bedt om at passe børn i lørdags. Vores ældste søn og svigerdatter skulle sammen med et par venner ud og spise fint. Lige inden de gik ud af døren fortalte de,at de skulle forbi borgmesteren i Faxe og giftes. Det var noget af en overraskelse af de bedre.Om nogle år er der planlagt kirkelig vielse.
Da de kom hjem efter en dejlig middag, blev der skålet i Champagne.
Søndag eftermiddag fejrede vi Samuels 8 års fødselsdag og om formiddagen, dansede jeg med nogle skønne kvinder så det var en god weekend.




4 kommentarer:

  1. Hvor ser de søde ud! og sikke nogle dejlige børn!

    Jeg ville ønske, at der var mere forståelse for kærlighedens bølger (undskyld mig udtrykket :) )

    Det var den dejligste nyhed, jeg ønsker dem alt mulig lykke. Jeg sidder og smiler over hele femøren :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Donald de er glade for hianden og for deres lille datter Karla.

      Slet
  2. Tillykke Britt - sikke en dejlig nyhed. Det er en smuk søn, du har, og en flot svigerdatter!

    SvarSlet
  3. Ja Madame jeg syntes også, at de ser godt ud sammen.

    SvarSlet