mandag den 10. juni 2013

Med snapselaug i Bornholm

Vi har tilbragt weekend på Bornholm sammen med Hanses snapselaug .

 Jeg har kun været i Bornholm en gang før og det er mange år siden. Det er en smuk ø den er et besøg værd.



Vi boede i Allinge På Hotel Romantik.
Værten havde en i mine øjne en meget speciel alkohol politik.
Man kunne vælge vinpakke 1 eller 2 fint nok. men alle ved samme bord skulle bestille den samme pakke. Vi var 17 personer, en drikker slet ikke alkohol en anden foretrækker øl..Ballade  ballade enden blev, at de 16 personer betalte for personen der ikke nyder alkohol .Vi  kunne have valgt vin og kaffe fra deres vinkort, men det var priser der ville noget, så det kunne ikke betale sig, hvis man skulle indtage mere end 2 glas vin og kaffe.
Vi blev kørt på  rundtur i bus.
Det var en dejlig tur.

Øster Lars kirke.
Hammershus








4 kommentarer:

  1. Dejlige billeder, Britt - jeg har også gode minder fra Bornholm, men jeres værts holding til, at alle skulle vælge samme vinpakke, selv om én slet ikke drak alkohol, lyder helt skørt.

    SvarSlet
  2. Fine billeder. Mærkværdig alkoholpolitik.

    SvarSlet
  3. Ja Madame og Kisser jeg undrede mig meget.

    SvarSlet
  4. Hammershus er blevet restaureret, eller passet, må man hellere sige, så det er en fornøjelse at se (jeg har ud over billederne her set en "spadseretur" på Google-Earth).

    Det gør ikke så meget med sådan en bestillingsforvirring - der er ikke noget at gøre ved det, hvis man ikke bestiller hver for sig. - Det kan iøvrigt også blive til noget rod!!!

    SvarSlet