fredag den 31. december 2010

Nytår

Ja så er der allerede gået et år igen. Jeg syntes at det går hurtigere år efter år, men det har måske noget med alderen, at gøre. Vi skal tilbringe aftenen sammen med gode venner, så det skal nok blive hyggeligt.
I år 2011 bliver jeg farmor for første gang og det glæder jeg mig meget til.
Jeg vil håbe, at der bliver mere fred i verden i år 2011, man skal jo starte med sig selv.
Alle ønskes et
GODT NYTÅR


Brittsol sagde
Mia
Tak i lige måde

Brittsol sagde
Madame
Ja jeg glæder mig til at blive farmor.

Brittsol sagde
Ditte
Er det dit første barnebarn? .Jeg skal til at strikke babytæppe.

3 kommentarer:

  1. Jeg synes også, at året går hurtigere og hurtigere, så ja, du har nok ret i det med alderen... ;-)

    Men netop derfor gælder det om at få det bedste ud af det - og jeg ønsker alt muligt godt for dig i 2011. Knus fra Mia

    SvarSlet
  2. Tak og i lige måde - godt nytår til dig og din familie, britt. Hvor er det dejligt, at du skal være farmor!

    SvarSlet
  3. Åh ja, årene flyver vældig rask afsted. Godt nytår til dig Britt - og så skal vi være farmødre begge to. Det bliver da et fantastisk år ;o)

    SvarSlet